Doprava

Zásielka

Pri prevzatí tovaru prosím skontrolujte, či je výrobok nepoškodený, v prípade jakéholiv poškodenia spíšte protokol o škode s doručovateľom a nahláste nám ich na tel. +421 944 712 700

Ak záručný list u tovaru nie je, ako doklad pre prípadnú reklamáciu slúži faktúra. Faktúru, (daňový doklad) zasielame automaticky v zásielke.

Spôsob doručenia:

  • Osobné vyzdvihnutie na predajni: Kubelkova 1789 Česká Trebová, platí se pouze hotově v Kč
  • Bonusy, ako oleja zadarmo sa pri osobnom odbere nedávajú
  • DPD a GLS
  • TOPTRANS
  • ceník platí pre SR

Ceny doručenia SR

Dopravce Váha od - do a jiné specifikace Cena EUR s DPH
Zásilkovna 1 - 5 kg max. dĺžka 70 cm 6 €
Zásilkovna na adresu 1 - 5 kg max. dĺžka 70 cm 7 €
DPD 0 -14 kg 9 €
DPD 15 - 31,5 kg 10 €
GLS 0 - 14 kg 9 €
GLS 14 - 30 kg 10 €
GLS 30 - 40 kg 13 €
TOPTRANS 0 - 6 kg 18 €
TOPTRANS 6 - 50 kg 52 €
TOPTRANS 50 - 75 kg 68 €
TOPTRANS 75 - 100 kg 82 €
TOPTRANS 100 - 150 kg 112 €
TOPTRANS 150 - 200 kg 135 €

Platba a dobierka

Platba vopred v EURÁCH, (prosím počkajte na potvrdenie objenávky, bude zaslané na Vami uvedený e-mail) IBAN: CZ4020100000002901111938 BIC: FIOBCZPPXXX, VS je č. objednávky, (pokiaľ nejde zadať VS, tak ho napíšte do správy pre príjemca + uveďte názov tovaru a meno z objednávky, ďakujeme). Názov nášho účtu: Garden - parts s.r.o. Cena dopravy je uvedená vyššie v tabuľke.

Pri platbe na dobierku účtujeme +2,5 EURA s DPH k uvedeným cenám v tabuľke.

Problémy s doručením

Ak vám zásielka nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis telefonicky, alebo mailom.

Najčastejšie príčiny nedoručenie zásielky. Dopravca tovar nenaložil z Dovod jeho viditeľného poškodenia - aby sme našim zákazníkom doručovali ľan kvalitný a špičkový tovar, prechádza pred naložením dôkladnou kontrolou. Pri odhalenie poškodenia nie je potom tento tovar naložený, ale vymenia sa za iný, nepoškodený kus, prípadne sa objedná nový u dodávateľa. Prepravcovia či Poštová doručovateľa nevložil do vasej schránky oznámením o nedoručení / uložení zásielky. Na poziadanie Vám zašleme č. Zásielky, potom mozem sledovať on-line. Zasielka sa stratila u prepravcu - stáva sa to veľmi zriedka. Pokial k tajte situácie nastanú, objednáme pre vás nový kus tovaru a s dopravcom zahájime reklamačné konanie.

 


Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies.